شنبه، دی ۰۳، ۱۳۸۴

بودن یا نبودن مسخره این است

چند وقتیه به یه سوال اساسی بر خوردم که باید جوابش رو اون اول
بهمون می دادن . اونم اینه که برای چی زندگی می کنم ؟ باور کنید افه پوچ گرایی وافسرده بازی نیس. می خوام بدونم باید برای آدم روشن باشه یا نه ، لازم نیست . باید فقط گذروند یا باید به یه دلیلی گذروند . دلیل هم با مرگ از بین میره ، نمیره ؟ شاید مهم ترین دلیل، اثری باشه که آدم از خودش به جا میذاره . ولی اگه ادیسون برقو اختراع نمی کرد چی می شد؟ خب یکی دیگه اینکارو می کرد
اما دیرتر . اونوقت احتمالا پیشرفت علم کلی عقب می افتاد
اصلا چه فرقی می کرد ؟

بی خیال بابا






2 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

نعیم جان
این سوال فکر نکنم جواب داشته باشه
اونایی هم که ادعا می کنن جواب این سوال رو دارن من فکر می کنم دروغ می گن
هر جوری بخوای جواب بدی یه چرایی توش در میاد
من یکی که زندگی می کنم چون مجبورم زندگی کنم

۳:۲۰ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

I think this is the correct phrase:

"To be or not to be,
That is the question,
OR MAYBE NOT!!!"

۱:۵۷ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی